poniedziałek, 4 listopada 2013

PACZKA 8

UWAGA!!!
W TEJ PACZCE ZNAJDUJE SIĘ GRUPA PROJEKTOWA!

Wreszcie popatrzysz w twarze osób, które realizują zadania projektowe; tylko się nie przestrasz! Zdjęcie zostało zrobione w Halloween, brakuje na nim Gabrysi Zadrąg z III c i Agnieszki Sobalskiej
z I a... pewnie pobiegły straszyć jakiś przystojnych chłopaków :-)

Od lewej: Damian Andrysiak z Ic, Anna Kujawa, Karina Rosiak, Sandra Szczęsna (wyżej) z II a, Mariusz Kamiński, Magdalena Rosolak, Julia Zaborowska z III c i Natalia Kacprowicz z III a.

Przeczytajcie, co sami o sobie napisali: 

Cześć, jestem Magda. Co lubię? Kocham słuchać muzyk,i bez której nikt z nas nie może żyć bez względu na jej gatunek, uwielbiam spotkania i gwarantowaną, dobrą zabawę z paczką najlepszych przyjaciół. :)

Mam na imię Damian i wziąłem udział w  projekcje „Paczki Solidarności”,  ponieważ interesuje mnie to, co było w tych paczkach i jak się żyło w czasach stanu wojennego.

Cześć. Jestem Mariusz. Lubię wędkować (mam świra na punkcie ryb), biegać i jeść murzynka (od Magdy). Interesuję się również historią.

Cześć. Nazywam się Natalia. Mam 15 lat. W przyszłości pragnę zostać dziennikarką. Interesuję się muzyką, tańcem, a nade wszystko historią. Lubię też czytać. Najchętniej sięgam po kryminały. Oprócz tego uwielbiam antyki  oraz opowieści z cyklu „Jak to dawniej było…”. Zaciekawiałam się tym projektem, ponieważ jak już wcześniej wspomniałam uwielbiam opowieści o dawnych czasach. Uważam, że dzięki temu projektowi młodzi ludzie dowiedzą się, jak naprawdę było za czasów komunistycznych. Może poznając historię poszczególnych jednostek, często nie będące kolorowe przestaniemy narzekać. Może te działania, które podejmiemy pozwolą nam na zmienienie  życia wielu ludzi.

Jestem Justyna, lubię grać w piłkę nożną. Chcę wziąć udział w tym projekcie, ponieważ ciekawi mnie historia Polski i moja babcia w tym czasie żyła więc mogę ją popytać.                

Cześć, jestem Jula, interesuję się muzyką oraz tańcem. Przystąpiłam do projektu z języka niemieckiego, gdzie naszym zadanie jest przeprowadzanie wywiadów z osobami, które w czasie stanu wojennego otrzymywały paczki z Niemiec. Zbieramy różne informacje na ten temat  i dzięki temu będziemy mogli jechać do Warszawy na specjalną galę związaną z tym projektem; jeżeli nam się uda, będziemy mieli okazję spotkać się  z prezydentem. Jeśli macie jakieś informacje na ten temat, możecie do nas przyjść i nas o tym poinformować .


Hej jestem Ania! Wzięłam udział w projekcie „Paczki Solidarności”, ponieważ interesuje mnie historia i chciałabym bardzo poznać historię komunizmu.

Cześć, jestem Karina ;) Chcę wziąć udział w tym projekcie, ponieważ według mnie jest on ciekawy i warty poświecenia czasu, a poza tym lubię historię.

Hej,  jestem Sandra ;) Biorę udział w tym projekcie, ponieważ interesuje mnie historia komunizmu i chciałabym zobaczyć jak żyło się ludziom w tamtych czasach…

Interesuję się piłką nożną i siatkówką. Lubie czytać, robić zdjęcia lubię występować publicznie. Często biorę udział w konkursach.Najbardziej jednak kocham moje zwierzątka. :) Agnieszka



DZIĘKUJEMY WSZYSTKIM, KTÓRZY WZIĘLI UDZIAŁ W ANKIECIE- OCZYWIŚCIE 16 TO PRAWIDŁOWE ROZWIĄZANIE. JAK SAMI JEDNAK MOŻECIE PORÓWNAĆ Z OBECNYM ZDJĘCIEM, TO OD RAZU WIDAĆ,  ŻE ILOŚĆ SIĘ NIE ZGADZA... NIESTETY, KILKA PAR NÓG AMPUTOWALIŚMY...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz